torsdag den 31. januar 2008

28 januar kl. 01.41 A.M.

28 januar kl. 01.41 A.M.
Så er rejsen begyndt. Rejsen som måske kan betyde for mig som et ordsproget siger: at rejse er at lære sig selv at kende.
Dette var en følelse jeg kunne mærke, da vi først ankom til hotellet for få dage siden. Mie var nede på gaden for at ryge og jeg fik derfor nogle minutter alene. Det var ikke længe det drejede sig om, men alligevel nok til at jeg fik afsavn og følte at jeg vart meget langt væk hjemmefra. Jeg fik hurtigt tørret tårerne væk, og siden da, har jeg kun haft det dejligt. Lige nu ligger jeg på hotelværelset. Klokken er halv to om natten og for få timer siden vandt Danmark finalen i EM mande håndbold. Her ligger jeg så på den anden side af jordkloden, og modtager sms’er fra DK, hvor det endnu kun er aften. Danmark er alligevel ikke så langt væk.
Dagen i dag har været herlig. Den startede i Botanisk have med morgenmad, hvorefter jeg bestilte massage til tirsdag, og så tog jeg på en rigtig turistet Night Safari i midten af Singapore city. Ikke min kop te, men alligevel en oplevelse jeg vil huske i fremtiden.
Nu vil jeg lægge mig til at sove, så jeg er klar til i morgen, hvor rejsen går til Malaysia. De bedste tanker fra Ulla Blomhøj

Ingen kommentarer: